Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

Ότι με κάνει αληθινό



Ότι με κάνει αληθινό
είναι που με πληγώνει,
ότι με κόπο έχτισα
εκείνο με στοιχειώνει.

Ότι λαχτάρησα να βρω
συνέχεια θα το χάνω,
και πάντα στην ίδια διαδρομή,
σαν από απόφαση καταδικαστική,
τα ίδια λάθη θα κάνω.

Ότι καλό έχω μέσα μου
εκείνο με ορίζει,
μου καταστρέφει τη ψυχή
και κάθε νύχτα απ’ την αρχή,
σε μία ατέρμονη διαδρομή,
ξανά προσδιορίζει.

Ότι βαθιά αγάπησα
αυτό θα με προδώσει,
ότι η καρδιά μου αγκάλιασε,
πόθησε ή νοστάλγησε,
αυτό θα με σκοτώσει.

Ότι όνειρα έκανα
πάντα αιμορραγούσαν,
στο χρόνο ποτέ δεν άντεξαν
και όσο και αν προσπάθησα,
τα φρόντισα και τα αγάπησα,
πάντοτε με ξεχνούσαν.

Ότι προσευχή ψιθύρισα
την έκλεψε η νύχτα,
λόγια που απλά χαθήκανε
και γεύση μόνο αφήσανε
από πόνο και από πίκρα.

Ότι με κάνει αληθινό
πλέον αργοπεθαίνει,
πολλές του ανοίξανε πληγές,
άνθρωποι που χάθηκαν στο χθες,
και πλέον δεν έχει δύναμη
άλλο...να ανασαίνει.

2 σχόλια:

Alice,Blueheart, Hermionie and other story-tellers.... είπε...

Αν έχεις το κουράγιο να συνεχίζεις να είσαι αυτό που είσαι, μην το αλλάξεις για τίποτε άλλο...αν εσύ τα βρίσκεις με τον εαυτό σου είσαι οκ...ας τον αλλάξουν αυτοί που πλακώνονται μαζί του...

Ένα επιφανειακό σχόλιο απο μέρους μου...καλύτερο ή χειρότερο απο το τίποτα θα το κρίνεις εσύ...φιλούσκια πολλά.

Black_BattleDragon είπε...

Κάθε άλλο παρά επιφανειακό το σχόλιο σου κουτσούκι μου!!!...Κάθε άλλο!!!
:)))